سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای پیدا کردن فراموشی رمز عبوراینستاگرام چکار کنیم

 

اگر رمز عبور با پسورد اکانت اینستاگرام خود را فراموش کرده‌اید نگران نباشید، چرا که روش های مختلفی به منظور بازیابی رمز اینستاگرام وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

در این مقاله قصد داریم به آموزش روش های بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با فراموش کردن رمز اینستاگرام و بازیابی آن

این احتمال وجود دارد که شما بنا به هر دلیلی رمز اکانت اینستاگرام خود را فراموش کنید. اگر این مسئله برایتان پیش آمده نگران نباشید، چرا که اینستاگرام روش های مختلفی را برای بازیابی رمز فراموش شده کاربران ارائه می‌کند. استفاده از این روش ها بسیار ساده است و فقط چند دقیقه وقت شما را می‌گیرد.

در این مقاله قصد داریم به آموزش روش های بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش ها و مراحلی که شرح داده می‌شوند نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها راهنمایی خواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش تصویری بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده

آموزش تصویری بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده

تصور کنید که رمز عبور اکانت اینستاگرام‌تان را فراموش کرده‌اید یا بنا به هر دلیل تمام دارید رمز عبور آن را بدون لاگین شدن در اکانت تغییر دهید. برای انجام این کار می‌توانید از دو روشی استفاده کنید که در ادامه شرح می‌دهیم.

روش اول: بازیابی رمز از طریق اپلیکیشن اینستاگرام

در این روش از خود اپلیکیشن اینستاگرام به منظور بازیابی رمز فراموش شده استفاده می‌کنیم. بدین منظور کافیست که مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

آموزش تصویری بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده

  • برنامه اینستاگرام را اجرا کنید.
  • گزینه نمایش داده شده در عکس فوق با عنوان Forgot your login details? Get help signing in را لمس کنید. اگر این گزینه را مشاهده نکردید و گزینه Forgot? را دیدید، آن را انتخاب کنید.

آموزش تصویری بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده

  • در این شرایط تصویری مشابه با عکس فوق پیش رویتان قرار می‌گیرد. در این بخش سه روش یا حالت برای بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده شما ارائه شده است. گزینه With User or Email در شرایطی استفاده می‌شود که شما یوزرنیم یا ایمیل اکانت خود را به خاطر داشته باشید. گزینه With SMS زمانی کاربرد دارد که شما شماره همگام شده با اکانت خود را بدانید و این شماره دسترس‌تان باشد. گزینه With Facebook هم فقط در شرایطی قابل استفاده است که اکانت اینستاگرام شما با اکانت فیسبوک‌تان متصل باشد.
  • پس بنا به شرایط خود یکی از سه گزینه فوق را انتخاب کنید. برای مثال تصور می‌کنیم که شما یوزرنیم و ایمیل اکانت خود را می‌دانید، اما رمز عبور آن را فراموش کرده‌اید. پس گزینه With User or Email را انتخاب می‌کنیم.

آموزش تصویری بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده

  • بعد از انتخاب این گزینه یوزرنیم یا ایمیل مرتبط با اکانت اینستاگرام خود را در فیلد وارد کنید. سپس آیکون فلش موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
  • مشاهده خواهید کرد که تصویری شبیه به عکس بالا و سمت راست نمایان می‌شود. در این شرایط ایمیلی از سوی اینستاگرام برایتان ارسال شده است. پس باید وارد اینباکس ایمیل خود شوید و آن را بررسی کنید.

نکته: اگر در این مرحله با مشکل مواجه شدید و اینستاگرام اشاره کرد که ایمیل یا یوزرنیم وارد شده صحیح نیست، احتمال دارد که آن را به اشتباه وارد کرده باشید. اگر مطمئن هستید که یوزرنیم یا ایمیلتان صحیح وارد شده اما اینستاگرام آن را به رسمیت نمی‌شناسد، احتمال دارد که اکانت شما بنا به دلایل خاص از سوی اینستاگرام حذف شده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مسئله از مقاله “چگونه حساب اینستاگرام غیرفعال یا حذف شده خود را دوباره فعال کنیم؟” استفاده کنید.

آموزش تصویری بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده

  • پس وارد ایمیل خود شوید و به دنبال ایمیلی باشید که اینستاگرام برایتان ارسال کرده است. اگر ایمیلی در اینباکس (Inbox) مشاهده نکردید حتما پوشه اسپم (Spam) را بررسی کنید.
  • در ایمیل ارسالی از سوی اینستاگرام یک لینک یا گزینه برای بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده (Reset Password) ارائه شده است. بر روی این گزینه یا لینک کلیک کنید.

آموزش تصویری بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده

  • با کلیک بر روی این گزینه یا لینک به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که حاوی دو فیلد است. در این دو فیلد رمز عبور اینستاگرام جدیدی را وارد کنید که مطمئن هستید آن را فراموش نخواهید کرد و سپس بر روی گزینه Reset Password کلیک کنید.

تبریک می‌گوییم! بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده شما با موفقیت انجام شده است. حالا فقط کافیست که برنامه اینستاگرام را اجرا و یوزرنیم خود را به همراه رمز حدیدی که انتخاب کرده‌اید، وارد و لاگین کنید.