سفارش تبلیغ
صبا ویژن

















گوگل کروم امروزه به یکی از پرطرفدارترین و معروف ترین مرورگرهای دنیا تبدیل شده است. روزانه بسیاری از کاربران کارهای روزمره خود را با این مرورگر انجام میدهند. اما یکی از نگرانی هایی که در مورد این مرورگر هست، این بوده که مرورگر کروم در اندروید به صورت مکرر در از کاربران درخواست می کند که رمزعبورشان را ذخیره کنند. یکی از ویژگی های گوگل کروم این بوده که کاربران قادر به دسترسی و مدیریت پسورد ذخیره شده در این مرورگر خواهند بود. در ادامه ما برای ما نحوه مدیریت رمزعبورهای ذخیره شده در گوگل کروم اندروید را آموزش خواهیم داد.

مشاهده پسورد ذخیره شده در اندروید

حالا شما میتوانید رمزعبور ذخیره شده مورد نظر در گوگل کروم را مشاهده کنید.

مشاهده پسورد ذخیره شده در اندروید

حذف پسورد ذخیره شده در گوگل کروم

در صورتی که رمزعبور خود را تغییر داده اید و یا به هر دلیلی دوست ندارید که گوگل کروم رمزعبور شما را ذخیره داشته باشد، میتوان به راحتی و با دنبال کردن مراحل زیر آن را حذف کرد :

برای انجام اینکار وارد منوی Passwords از قسمت تنظیمات کروم شده و رمزعبوری که میخواهید آن را حذف کنید را انتخاب کنید.

حالا باید با انتخاب کردن گزینه سطل آشغال، رمزعبور ذخیره شده مورد نظر را حذف کرد. به این نکته توجه داشته باشید که رمزعبوری که حذف می کنید، برای همیشه حذف خواهد شد. با انتخاب کردن گزینه Delete هیچ تاییدیه ای مبنی بر اینکه اینکار را تایید می کنید یا نه دریافت نخواهید کرد. به همین خاطر در حذف رمزعبور انتخاب شده دقت کنید.

حذف پسورد ذخیره شده در گوگل کروم

خروجی گرفتن از رمزهای عبور ذخیره شده

در صورتی که میخواهید حساب کاربری گوگل خود را حذف کنید و یا به هر دلیلی میخواهید یک نسخه بکاپ از رمزعبورهای ذخیره شده کروم داشته باشید، میتوانید از آن ها یک خروجی بگیرید. نحوه انجام اینکار به صورت زیر می باشد :

خروجی گرفتن از رمزهای عبور ذخیره شده

مجله تکنولوژی زوم تک